Obraz

 

PONIŻEJ PREZENTUJEMY OPIS ZAJĘĆ

Obraz
spalanie

Spalanie i kondycja

  • STRONG BODY to efektywny trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu, ok. 300kcal/h.
  • TRENING INTERWAŁOWY I KONDYCYJNY  to efektywny jest najskuteczniejszym narzędziem pozwalającym na pozbycie się zbędnych kilogramów - służy redukcji tkanki tłuszczowej, oraz znakomicie poprawia wydolność fizyczną. Interwał jest formą Cardio o zmiennej intensywności (przemiany tlenowe i beztlenowe), w którym odcinkom pracy o bardzo wysokim natężeniu towarzyszą odcinki aktywnego wypoczynku.
  • ATB, FITNESS MIX to program atakujący Brzuch, Uda, Pośladki. Treningi wzmacniające w/w partie, mają na celu maksymalne ich wyrzeźbienie i spalenie tkanki tłuszczowej. Duża liczba powtórzeń szczególnie mięśni brzucha , powinna zachęci wiele osób pragnących pochwalić się płaskim i mocnym brzuchem, ok. 300 kcal/h.
Obraz
SIŁA

Siła i forma

  • ZGRABNA SYLWETKA zajęcia o charakterze wzmacniającym, kształtującym i ujędrniającym. Doskonale wpływają na wszystkie mięśnie postularne, odpowiedzialne za prawidłową postawę. Podczas zajęć wykonuje się ćwiczenia w pozycjach stojących, klęczących, leżących. Forma nie jest trudna, gdyż nie zawiera choreografii. Należy zawracać uwagę na technikę wykonania każdego ćwiczenia, aby uzyskać płaski brzuch, zgrabne pośladki i uda.
  • TRENING FUNKCJONALNY wywodzi się z technik rehabilitacyjnych. Jego istostą jest funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w życiu codziennym. Trening bazuje na prostych ćwiczeniach. Pomaga on w wykonywaniu wszystkich czynności ruchowych i jest wskazany dla każdego, bez względu na wiek i stan zdrowia. Korzyści: poprawa kondycji, wzrost siły i mocy, redukcja bólu stawów, poprawa elastyczności, wzrost jakości życia.
  • BODY BALL to ciekawa forma łącząca wzmacnianie mięśni, poprawę równowagi z relaksem. Duże piłki były pierwotnie wykorzystywane w rehabilitacji. Stosowane w fitnessie umożliwiają ćwiczenia przy odciążonym kręgosłupie i aktywują mięśnie głębokie. Poprzez swój kształt, miękkość i kolory dodatkowo relaksują i odprężają umysł.
  • WORKOUT/ACTIVE MORNING to połączenie różnych form aerobików (Body Styling, TBC, ATB, Yoga), mających na celu , kształtowanie sylwetki i dostarczenie pozytywnej energii na resztę dnia; ok. 300 kcal/h.

 

Obraz
taniec

Taniec i zabawa

  • ZUMBA to to bardzo modny kierunek taneczno-rozrywkowy. W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza „baw się i ruszaj”, a u nas tworzy fantastyczną formę fitness zainspirowana latynoskimi rytmami – tańca i aerobiku.

 

Galeria zdjęć

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz